SELAMAT DATANG

KUALA LUMPUR SOCIETY OF PARENT AND GUARDIAN OF DEAF CHILDREN

No. Pendaftaran Pertubuhan : PPM/WP 374/01/(3) (WP 770)

ANDA BOLEH MENGHUBUNGI KAMI :

Pesiba Smart Centre
403 ,Tingkat 3,
Jalan Tuanku Abdul Rahman ( Hadapan Mydin Chow Kit )
50100 Kuala Lumpur.

Tel & Fax : 03- 26972113 , email - pesibakl@yahoo.com
Hot Lines & Sms : Pesiba Smart Centre - 017-2892254
Hot line Penulis : 012-6627699


AHLI GABUNGAN
PERSEKUTUAN ORANG PEKAK MALAYSIA

Rabu, 22 Julai 2009

PROGRAM MUTIARA HATI 11








PROGRAM MUTIARA HATI II .
SEK.MENENGAH.PEN.KHAS PERSEKUTUAN P.PINANG
PADA 18HB JULAI-19HB JULAI 2009, DEWAN KHIR JOHARI
Pesiba dengan kerjasama Persatuan Orang Pekak Pulau Pinang turut menjayakan program tersebut yang berlangsung di dewan Khir Johari. Program tersebut telah mendapat sambutan baik daripada ibu bapa dan penjaga serta pelajar sekolah tersebut. Di antara program yang diberikan kepada ibu bapa dan pelajar tersebut ialah program motivasi diri dan jati diri. Pesiba mewakilkan Tuan Haji Md Nadzri dan Tuan Haji Fahro Rozi sebagai fasilitator program.
Pesiba mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak sekolah terutama sekali kepada Pengetua sekolah, Puan Noormala Bt Mohamed yang sudi menjemput pesiba untuk bersama-sama menjayakan program tersebut.

2 ulasan:

  1. Assalamulaikum. Saya cikgu Farah dari SMPKP Pulau Pinang bagi pihak sekolah ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas segala kerjasama dari pihak PESIBA.Moga dapat bekerjasama pada masa hadapan demi anak-anak khas ini.Salam..

    BalasPadam
  2. Salam. Saya bagi pihak SMPKP Pulau Pinang merakamkan penghargaan terima kasih kepada pihak PESIBA terutama En. Nadzri atas kerjasama yang diberikan dalam menjayakan program Mutiara Hati II ini. Harap dapat bekerjasama lagi pada masa hadapan.Salam.-.Cikgu Farah-

    BalasPadam